Davis, odnoszący sukcesy bankier inwestycyjny, zmaga się z bolesną stratą żony, która zginęła w tragicznym wypadku samochodowym. W obliczu tej tragedii, dodatkową trudność sprawia mu presja wywierana przez jego teścia, granego przez Chrisa Coopera. Mimo tych przeciwności, Davis stara się odnaleźć drogę do normalności, próbując posklejać swoje życie na nowo. Jednakże, codzienność wypełniona rutyną i oczekiwaniami otoczenia nie przynosi mu ukojenia ani odpowiedzi na nurtujące go pytania.
Pewnego dnia, frustrująca sytuacja z niedziałającym automatem z napojami i przekąskami, który mija codziennie, staje się katalizatorem nieoczekiwanych zmian. Davis postanawia napisać skargę do firmy odpowiedzialnej za automat. Ta pozornie błaha decyzja prowadzi do rozpoczęcia korespondencji z Karen, pracownicą firmy, w którą wciela się Naomi Watts. Listy początkowo dotyczące problemu z automatem, szybko zaczynają zawierać osobiste wyznania i refleksje, co zbliża ich do siebie i tworzy między nimi głęboką więź.
Z biegiem czasu, za sprawą Karen oraz jej piętnastoletniego syna, granego przez Judaha Lewisa, Davis zaczyna powoli odzyskiwać równowagę wewnętrzną. Ich obecność i wsparcie pomagają mu wydostać się z ciemności rozpaczy, w której tkwił od śmierci żony. To właśnie dzięki tej nowej, niespodziewanej relacji, Davis odkrywa na nowo sens życia i zaczyna wierzyć, że możliwe jest zbudowanie przyszłości, nawet po najgłębszej stracie.
Nazywam się Piotr Baranowski i jestem założycielem oraz redaktorem naczelnym portalu Vider-VOD.pl. Chyba od zawsze fascynował mnie świat filmowych opowieści. Z czasem zacząłem łączyć moje dwie pasje – pisanie i kino – i tworzyć miejsce dla kinomanów takich jak ja. Na tym portalu znajdziecie moje recenzje najnowszych filmów oraz najciekawszych seriali. Robię wszystko, aby przekazywać rzetelną i obiektywną ocenę każdej omawianej produkcji.